dimecres, 15 d’abril de 2009

Recorregut Conca del Daró 2009

Avui en Quique, en Xevi i jo ens em animat i em anat fins a La Bisbal d'Empordà per fer la ruta de la marxa feta el dia 5-4-2009. El dia pintava fatal!! Plovisquejava al arribar a La Bisbal i uns núvols amenaçadors de pluja forta feia pensar que millor seria fer mitja volta, però de seguida a parat de ploure i mica en mica s'ha anat aclarint. El track de la ruta la tenia en Quique descarregada al seu GPS. La ruta molt i molt maca!! molts corriols!! això si, amb les ultimes pluges, em trobat bastant de fang,,, i sobretot moltes basses al mig de les pistes, algunes d'elles cobrien fins mitja bici!!! En Xevi, podríem dir que ha estat la seva primera sortida forta, i recalcar que ha aguantat molt i molt!!, en quatre dies estarà fort com un roure! Al quilometre 28 ens ha deixat i ha decidit continuar per pista fins a La Bisbal. En Quique i jo em continuat els últims deu quilòmetres, iniciant una rampa de molinillo que no s'acabava mai. Finalment el dia ens ha acompanyat i em fet unes 3 hores i mitja de bici i uns 38 Km!!
Perfil i fotos:


BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.

1 comentari:

Nava ha dit...

mira habeís hecho lo que nosotros quisimos hacer y no pudimos, je,je, con pipo pensamos que el día antes de la marcha, el sabado concretamente, la haciamos y así ya la teniamos echa ya que el domingo no podiamos, pero no fue así, por contra, hicimos una gran salida eso si desde Castillo de Aro hasta Fitor, volviendo por Puig d´Arques unos 60 kilometrejos, jejeje, bueno chicos a seguir disfutando y haber si un día de estos coincidimos, agur.