divendres, 27 de març de 2009

Susqueda - Rupit - El Far - Susqueda

Dia immillorable per fer la ruta de BTT que feia temps que teníem pensada fer,,,,a les 10h del matí em quedat en Quique i jo al pantà de Susqueda, i un cop em preparat les bicicletes i ens em equipat em anat direcció a Rupit.
Em creuat la pressa i em anat vorejant el pantà, fins agafar una drecera a la dreta en una zona d'eucaliptus on començava una forta pujada i sobretot amb molta pedra, on hi havia trams que era pràcticament impossible no possar el peu a terra, desprès de fer un tram a peu, em anat seguint la pista principal que continuava pujant però ara de manera molt mes lleugera. Finalment em arribat a Rupit, on em menjat una barreta i ens em fet algunes fotos. Em continuat la ruta direcció el Salt del Sellent per un corriol molt maco que passa pel costat del riu. Un cop em arribat al Salt i ens em fet alguna foto, em continuat direcció el Far per sobre de la penya, un tram molt maco que tot i la lleugera calitja que hi havia, es veien unes vistes impressionats. Un cop em arribat al Coll de Condreu em seguit per carretera fins el Far, on em fet una pausa i un entrepà de forquilla i ganivet, per recuperar forces.
Després tot baixada fins a Susqueda, primer a peu per baixar el tram de la penya del Far i desprès pista fins a St. Martí Sacalm. Un cop em arribat a St. Martí Sacalm em anat a buscar la pista que baixa fins a Susqueda. Una ruta molt maca on ens han sortit prop de 45 Km.
Perfil ruta:
Fotos:
BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing


video