dimarts, 24 de març de 2009

Sortida per Girona

Avui em fet una sortida per Girona amb companys de feina, i la primera sorpresa ha estat el gran grup de bikers que em format!! Nou amb total!! Ja era hora fer un bon grup!! Es nota que ve el bon temps!!
De bon matí, he sortit d'Amer i m'he dirigit pel carril bici fins a Bescanó, on m'he ajuntat amb en Dani, en Jesus i en Conrad (Primer dia que sortia amb bici, i la veritat es que l'he vist bastant bé), tots quatre ens em adreçat fins a Fontajau on ens em ajuntat amb en Quique, en Xavi (segon dia que surt amb la seva Specialized nova i molt bé també), en Miguel, en Ferran i en Francesc. Ens em adreçat direcció a la vall de St. Daniel, pel camí de la font dels Lleons i em anat pujant cadascú al seu ritme cap els Àngels. Abans d'arribar a dalt em girat a la dreta per fer un camí ràpid i molt maco que va passant per algun rierol (algun de sec) fins arribar a una gorga on em parat a fer una barreta i una pausa. Desprès em continuat i em anat a sortir a Quart, on em agafat el carril bici direcció Girona. Un cop ens em separat del grup, en Dani, en Jesus, en Conrad i jo em continuat fins a Bescanó on m'he despedit d'ells i he continuat fins Amer. M'han sortit prop de 80 Km, i cal reconèixer que he arribat cansat.
Perfil de la ruta

Fotos (Alguna l'he agafat del blog d'en Quique, quickoffroad.blogspot.com, si entreu en veureu alguna més, gràcies!)
BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.