dijous, 19 de març de 2009

Setmana del 16 al 22 de Març

El passat diumenge, al no poder anar a córrer a Cassà de la Selva, vaig decidir sortir el dilluns al matí i anar a fer el recorregut de la Copa Gironina d'Amer 2008, treien el tram de St. Roc!! jeje, la veritat es que em vaig trobar bastant bé a sobre la bici. Al fer muntanya el dilluns, doncs el dimecres vaig anar a fer carretera, fent un altre cop el recorregut de Les Serres fins a St. Esteve de Llémena i pujant fins Les Encies per anar a sortir a Les Planes. Va ser un matí molt agradable, ja que el sol per sort aquesta setmana ens acompanya a tots el bikers constantment, i també per que vaig baixar el temps de l'altre dia. Avui dijous, un virus m'ha truncat la setmana, ja que tenia pensat sortir demà divendres, i una gastroenteritis vírica em deixa en fora de joc de dos o tres dies i a règim!! uff.. Fins aviat! ;-)