dilluns, 9 de març de 2009

Amer - St. Esteve d'en Bas - Coll de Condreu - El Far - St. Martí Sacalm - Susqueda - Amer

Avui teníem que sortir amb en Quique des de Girona direcció Rocacorba i de tornada fins a Canet d'Adri hauríem passat per un corriol molt maco que va descobrir ell dies enrere, però la seva filla està malalta i no ha pogut ser. He decidit sortir sol, i a mig matí, tot i que el cel per aquí Amer estava ennuvolat, he sortit per el carril bici fins a St. Esteve d'en Bas per continuar per carretera fins al Coll de Condreu, uns 10 Km de pujada constants fins a dalt el Coll, per continuar pujant uns 4 km més fins al Santuari del Far. Un cop a dalt a la penya, no he pogut gaudir de les impressionants vistes que hi han amb un dia de sol, ja que hi havia molta boira. De seguida he anat a buscar el camí que baixa fins a St. Martí Sacalm, bastant de tros a peu, ja que es molt dret i hi han moltes pedres, les quals eren molles. Un cop a la pista, baixada fins a St. Martí Sacalm i direcció a la pista que baixa fins al pantà de Susqueda. Un cop al pantà, pràcticament tot planer fins a casa. Un total de 64 Km.