divendres, 13 de març de 2009

Amer - Bonmatí - St. Esteve de Llemena - Les Planes d'Hostoles - Amer

Aquesta setmana, tenia pensat anar a córrer el Caixa de Girona a Cassà de la Selva, i dimecres vaig anar a fer un parell de voltes al recorregut, que personalment em va agradar molt, però el que no sabia, era que amb la llicència de cicloturista no es pot córrer el Caixa. Ara em tindré que conformar amb anar a córrer els Caixa a fora cursa, és a dir, els dies abans o després quan encara està marcat el recorregut, i esperar la Copa Gironina. Una pena!!
Avui no tenia pensat sortir ja que ahir vaig tenir partit de futbito, però com que diumenge tinc festa obligada de bici..jeje, doncs he agafat la bici i he sortit pràcticament tot per carretera. He anat direcció Anglès pel carril bici i m'he dirigit a Bonmatí on he agafat la carretera que passa per Constantins i Les Serres, i va a sortir a St. Martí de Llémena. Un cop allà, carretera direcció St. Esteve de Llémena i a Les Planes d'Hostoles, passant per Les Encies. Un cop a Les Planes, carril bici fins Amer. Una volta on m'han sortit uns 45 Km, que m'han anat molt bé per estirar les cames.... Fins aviat!!!

Perfil ruta:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Txema des de Murcia. Vaya merda lo de la llicència. No ho sabia. De tottes formes em sembla que pagan algo mes es pot fer la llicencia per participar i pasar de cicloturista a normal. No ho se segur pero em sembla que vaig llegir algo a la pagina de la federacio. Has fet una bona sortideta per carretera. Que ta semblat la pujada a Les Serres? Bueno, jo per aquí tambe vaig sortir ahir i vaig fer 50 km per carretera a estones a un ritme fort per seguir la ORBEA ORCA del meu sogre que per carretera va sola. Dema intentare sortir per davant de casa dels meus cunyats aquí a Murcia que hi ha una muntanya que te bona pinta, ja t'explicare i fare la cronica quan arribi d'aquests dies. Donçs res, que vagi be i ens veiem dilluns.

Quique

Txema Arnau ha dit...

Bones Quique!!

Que tal per aqui a Murcia?? Ja veig que vas sortint amb bici..
Jo ja ho veus, aquest diumenge festa tu!!. Mira que dimecres vai sortir de Cassà amb moltes ganes de correr el diumenge...
Vaig parlar amb els de la federació i em van comentar que si vull correr el Caixa, tinc que fer-me la revisió metge i pagar la diferencia entre la llicència cicloturista i la M-30. Vaig pensar en fer-ho, però per aquest diumenge era just fer el tràmit, i entre la feina i tot, només podria anar a 4 o 5 curses del Caixa, i em sembla que aquest any ho deixaré estar i de cares a l'any vinent ja em trec des de inici la llicència M-30. Ara, esperar la Copa Gironina.

Ens veiem dilluns!

Records!