dimecres, 11 de febrer de 2009

Sortida per les ermites d'Amer

Després d'una setmana sense bici, dilluns després de treballar i aprofitant el bon temps que feia, vaig agafar la bici amb moltes ganes i em vaig dirigir cap a St. Climent d'Amer. Un cop passat el Mas Llapart, vaig continuar pujant i pujant fins a l'ermita de Santa Elena, on vaig fer el cim mes alt de la ruta. A continuació vaig seguir la ruta fins a l'ermita de Santa Brígida on hi ha una vista meravellosa d'Amer. A la part del darrera de l'ermita, hi havia un grup de nois molt atrevits, ja que són els que salten al buit per sobre volar el poble amb parapent. Després vaig continuar fins a Les Basses i fins a l'ermita de la Barroca. Per acabar vaig enfilar-me fins a Puig Galí (foto del meu blog) i vaig fer el descens fins el poble d'Amer per els mateixos corriols de la cursa de la Copa Gironina d'Amer 2008. Al arribar al poble, sorpresa!! Vaig veure una mica d'oli per sobre de la forquilla de la meva Rock Shox Tora, vaig pensar que això no era normal i em vaig arribar fins el mecànic. Resultat, la forquilla s'ha d'enviar a la casa per arreglar-la, que això és igual a una setmana sense bici!!!!!! com a mínim entra en garantia. Ara tindré que agafar per sortir del pas, una bici que fa anys que està penjada a casa els meus pares, i que es un ferro!!








Sta. Elena i Sta. Brígida








La Barroca i vista d'Amer
Perfil de la ruta

1 comentari:

Pipo ha dit...

hola Txema, ja tinc ganes de pujar amb la colla i disfrutar d'una bona sortida per aquest entorns tan guapos que teniu per aquí, ja que sempre que he vingut he hagut d'anar amb el cap a sobre el manillar i sense tenir temps per gaudir . Ja tinc a la colla a punt per pujar quant faci mes bon temps. Estarem en contacte. Au siau