divendres, 27 de febrer de 2009

Per fi ja tinc la bici!!

Han set pràcticament dos setmanes sense bici, ja que la tenia al mecànic a reparar-li la suspensió, i en el que he tingut que sortir amb una BH Amèrica (foto), que feia anys que estava penjada al garaig dels meus pares, amb només 6 pinyons i sense suspensió, es a dir, un p.. ferro!!! He tingut que resistir-me a la muntanya i rodar per el carril bici, amb alguna que altre pujada a St. Martí Sacalm. Cal reconèixer que el pes i la cadència d'aquest ferro es molt diferent a la meva bici, i en aquesta, per molt esforç que fes no es movia de la cagada!! Soposo, que algo més de cames hauré fet!! ;-)

Avui al matí he sortit amb la KTM pel carril bici direcció a l'Area Recreativa de Xenacs. De bon principi ja me adonat que anava molt bé a sobre la bici, amb un bon ritme (el treball sobre la BH s'ha notat!!!). Un cop a Les Preses, 5 Km de pujada d'asfalt fins a Xenacs i desprès he tornat pel mateix camí fins a Amer. Un total de 60 Km, i un matí esplèndid per practicar BTT.
A la bici li he canviat les llantes, posant unes Mavic Crossride 2009, que dintre del meu pressupost es el millor que he trobat. Espero que em responguin!.
Perfil ruta: