dissabte, 21 de febrer de 2009

Matí d'activitats a Sta. Brígida

Aquest matí, aprofitant el bon temps que feia, jo i la dona ens em enfilat a peu fins a Sta. Brígida. Durant la pujada ja ens em adonat que a dalt, hi hauria molta gent practicant escalada i parapent, ja que molts cotxes pujaven pel camí principal i al cel ja es veia algun parapent volant.
Un cop a dalt, em gaudit de la vista d'Amer i del sol que feia des de la penya. Després em anat fins el lloc on normalment es practica l'escalada, i allò semblava les rambles, molta gent enfilada a les parets com aranyes, entre ells dos amics que ens han explicat algun secret de l'escalada i fins i tot ens han ofert fer una línia, però li hem dit que millor ho deixem per un altre dia....no fos pas que ens féssim mal ;-). També em vist gent que ha pujat a peu com nosaltres aprofitant el dia de sol.
Mentrestant, si miràvem el cel, ja veiem que molts altres practicaven l'esport del parapent, i ens em adreçat fins a la part del darrera de Sta. Brígida, (a la pedrera) on es concentren per saltar. Un cop allà em vist que el dia acompanyava per saltar, ja que hi havia molts sobre volant els nostres caps i algun que altre a punt d'agafar carrerilla per saltar i volar una estona.
BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.

2 comentaris:

Nava ha dit...

la verdad, tiene que ser super estar en el aire, bonitos parajes.

Txema Arnau ha dit...

pues pienso que tiene que ser muy guapo, pero creo que me jiñaria un poco haciendo parapente, solo pensar que se aguanta por cuatro hilos....uff jeje.