diumenge, 25 de gener de 2009

Gran Premi BTT La Selva. Sta. Coloma de Farners. 25-01-2009.

Primera cursa de l'any. Després d'estar un mes aturat i només fer dos setmanes d'entrenament, vaig decidir juntament amb en Quique (Nou fitxatge de Radikal Bikes per el 2009!!! equip de Champions!!), apuntar-me a la cursa de Sta. Coloma de Farners.
Cal dir que no les tenia totes, ja que no sabia com em trobaria, i encara menys després de mirar el perfil de la cursa penjat per internet i veure que tenia unes fortes rampes.
Les 07:20h del matí i sona el despertador!! uff quina son... vinga ja hi som, un bon esmorzar i direcció Sta. Coloma de Farners. Al arribar al paratge de Sant Salvador, ja veig que farà un dia perfecte per practicar el BTT.
Després d'anar a buscar el dorsal amb en Quique, observo molts bikers que s'estan equipant per la cursa. Toca equipar-nos i escalfar una mica, ja que tot i que fa sol, l'aire es fred.
Observo en Quique amb el nou equipament de Radikal Bikes!!! Molt guapo!! Fa patxoca!!
Un cop equipats, a escalfar una mica per el paratge de Sant Salvador, i de seguida m'adono que em sento les cames bé, tinc bones vibracions.
09:30h i tots el corredors situats a la sortida, i amb moltes ganes de que comenci la cursa.
La moto accelera i endavant!! Ja ha començat la cursa!!, primer quilòmetre de caos com sempre, molts corredors que volen agafar bones posicions i que volen passar per allà on no hi ha espai..jo inclòs jeje, fin arribar a la primera pujada, aquí ja es comença a estirar la cursa, pràcticament dos quilòmetres de pujada que semblava que no s'acabava mai. Desprès de la primera pujadeta, baixada per un corriol amb safety car....alguna aturada, ja que fins que no baixa el que tens al davant tu no pots passar i no tens mes remei que esperar-te.
Segona pujada, mas de lo mismo, rampes fortes de plat petit i cap mes remei de tirar amunt!! Un cop a dalt, corriol de baixada molt guapo, algun tram fins i tot una mica perillós... fins a empalmar amb el tercer i quart repechón, els quals eren iguals que el primer i el segon, durs de veritat!! Abans d'afrontar la tercera pujada observo de cop, ja que no me l'esperava, l'avituallament a la dreta i a sobre la taula donuts!!, m'aturo agafar un donut de chocolata!, tres queixalades i a seguir a fer mes pujades. Mentre faig el quart repechón començo a notar que vai carregat de quàdriceps, ja que en moments semblar que m'hagi de venir alguna rampa. Un cop al cim de la quarta pujada, ara toca corriol de baixada fins a Sta. Coloma de Farners, on un cop al paratge de St. Salvador m'he pres una mica de gel anti pajaras per poder iniciar el cinqué i últim repechón! aquest si que és un repechón autèntic!! pa cagarse!! Super dur, una pista que amb els 20 quilometres que ja portàvem a les cames... se m'ha fet un infern! Em donaven ganes de girar i tornar fins a St. Salvador, però era la ultima rampa i després tot baixada. Un cop a dalt, ara sí, corriol de baixada fins a la línia d'arribada. Dins de l'ultim quilòmetre de baixada per arribar al final, me animat tant, que pràcticament m'he llançat al buit! jeje i clar, caiguda endavant sense mes conseqüències, alguna que altre peladeta al genoll i al colze. Encaro l'ultim quilòmetre de la cursa i per fi observo el paratge de St. Salvador i l'arribada!! ultim esforç i ja s'ha acabat... 2h 40' 45"... i alguna que altre rampa les cames al parar-me.
Després de menjar i beure alguna cosa, i algun que altre estirament, m'he preparat per fer una foto a en Quique a l'arribada. Un cop ha arribat en Quique i feta la foto, em comentat la cursa i un cop d'acord que ha estat dura, ens em dirigit als cotxes, i cap a casa!! Fins la pròxima!

Foto on podeu veure en Quique i jo escalfant. (els dos que estan a punt de passar per darrera l'arbre)














Perfil de la cursa:

Enllaç per descarregar-te el track de la ruta:

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=283173