dimarts, 13 de gener de 2009

Bon Any 2009 i presentació de la meva Bike

Bones i Feliç Any Nou 2009!!

Avui m’he decidit a escriure, i voldria presentar-vos la meva bicicleta que em vaig comprar el mes de Maig de l’any 2008, i amb la qual he iniciat l’esport del BTT.
Després de no tenir ni idea de bicicletes BTT, ja que mai havia practicat aquest esport, em vaig aficionar al BTT gràcies als meus companys de feina, grans aficionats al BTT que finalment em van menjar el “cocu”..... tot i que estic súper content de que ho haguessin fet!!!! jeje.
Vaig començar a mirar bicicletes i bicicletes per internet de segona mà, però finalment vaig anar a per una de nova, pujant una mica el pressupost incial i quedant-me finalment la KTM Ultra Sport 2008, la qual us mostro amb fotos.
Cal dir, que per començar, per mi està súper bé i estic molt content amb ella.
Aquest any he realitzat 2145 Km de BTT, des de el mes de Maig fins el Desembre, bé,... podríem dir fins a mitjans de Desembre, ja que per culpa d’un refredat + sinusitis + la passa del ventre amb els corresponents antibiòtics, m’han deixat fora de combat fins a dia d’avui que la he tornat agafar, pràcticament un mes en que podríem dir que ho he perdut tot, jeje ja que m’he trobat molt fluix!!!
Durant aquest temps, juntament amb els meus amics, sobretot amb en Quique em realitzat moltes rutes, molts corriols, i alguna que altra cursa de la Copa Gironina, (St. Martí Vell, Salt i Amer). També altres rutes de la Copa Gironina, però fora de cursa.
Ara toca tornar-me a ficar a to per recuperar el físic perdut!!!! Fins aviat!!