diumenge, 21 de desembre de 2008

Girona - Rocacorba - Girona

12 – 12 – 2008
10:00 hores del matí, quedem al pavelló de Fontajau de Girona en Quique, en Javi Galvez i jo per anar amb BTT fins a Rocacorba.
Un fred important, però ven abrigadets i direcció Rocacorba, objectiu des de fa dies.
Comencem la ruta direcció Canet d’Adri per algun corriol i carretera, també alguna pista molt enfangada, continuant fins arribar a Adri per carretera. Seguidament, passat el poble girem per una pista a l’esquerre amb alguna pujadeta fins a Biert on comença l’ascens fins a Rocacorba.
A partir d’aquí tothom al seu ritme i amunt!!!, un pista amb curtes i fortes pendents i amb alguna que altre pedra que dificultava encara més la pujada. Un cop a la primera antena, continuo per la carretera fins a dalt de Rocacorba, una pujada forta i constant, fins arribar a dalt, objectiu complert!, una mica de fred però ha valgut la pena, unes vistes precioses, la badia de Roses, l’Estartit, Girona, etc etc.
Em preparo per l’arribada d’en Quique per fer-li la foto, el pallo a pujat pràcticament tota la pista amb plat mitjà! està a tope!.
Al cap d’una estona arriba en Javi Galvez, fet un parrac! jeje però quin mèrit que té, surt poc amb la bici i arriba a tot arreu!
Quatre fotos pel record i anem a visitar el monestir de Rocacorba, mes vistes per l’altre vessant de la muntanya, el Far, St. Feliu de Pellarols, St. Roc etc etc.
La baixada la vam fer per la besant de la Vall de Llémena, on ens vam desviar per un camí que portava fins a Canet d’Adri. Un camí molt maco, però que vam fer mitja volta ja que no sabíem quan tardava a arribar a Canet i teníem una mica de pressa.
Vam continuar baixant per la pista que porta fins a Granollers de Rocacorba, quina pista!!! plena de pedres!!! bufff. Un cop a Granollers de Rocacorba vam agafar el camí Ral pràcticament fins a Llorà, on vam continuar fins a Girona per carretera. Abans d’arribar a Llorà, ens va avançar un ciclista de carretera i en Quique i jo ens vam posar a roda. En Quique a St. Gregori va esperar a en Xavi i jo vaig continuar al rebuf del ciclista fins a Girona, ja que era tard. Mes de tres hores amb bici i uns 65 Km.

Brígida ha dit...

Una bon ruta... i un bon refredat que actualment estas pagant, jejeje.
Espero que et recuperis avitat!