dimecres, 26 de novembre de 2008

RUTA PUIGSACALM

Diumenge 16-Novembre-2008

Després de molts de dies de dir amb la Brígida que teníem que anar a caminar fins el cim de Puigsacalm, finalment el dissabte per la nit ens vam decidir. Entre els caps de setmana que treballo, alguns que fa mandra i alguns que anava a les curses de Btt de la Copa Gironina, ja feia dies que teníem ganes d'anar-hi.

De bon matí, només obrir la finestra de casa, ja ens adone'm que fa un dia fantàstic, un sol espaterrant.... Agafem tots els estris i amb el cotxe ens desplacem fins a Joanetes, per adreçar-nos des de allà fins a dalt el Coll de Bracons, límit de la província de Girona amb Barcelona. Aparquem el cotxe i ja ens adonem que hi ha bastants de cotxes aparcats i que probablement a dalt el Puigsacalm serà com les rambles....

Comencem a ascendir i al darrera nostre ens segueix una família amb nens que no paren de cridar, però de seguida els deixem enrere, ja que el ritme que portem es bastant ràpid, (cal dir que al migdia anàvem a dinar a casa els meus pares i no calia badar, per això no vam passar per el camí dels gantxos).

Quan portem poc caminant, ja entrem dins el bosc on s'observa un paissatge de tardor maquíssim, amb tot el terra de color marró degut a la gran quantitat de fulles caigudes dels arbres.. la veritat que és preciós!!!..

Després de caminar una mitja hora, arribem a un lloc on el camí es divideix en forma de creu, i tot que està bastant ben marcat,,, tant jo com la Brígida, continuem per un lloc equivocat, i cal dir que ja ens feia dubtar, ja que tots dos dèiem que no podia ser que baixéssim tant. Tot i això, anem descendint fins arribar a uns prats on pasturaven les vaques. Sort, que de cop observem un grup de bikers que estàvem ascendint amb la seva mountain bike per una pista... Devien pensar on van aquests dos per aquí...jejeje.. Els hi pregunto el camí per anar al puigsacalm?? em vaig sentir com si fos de can fanga!!! jeje, i em diu que si seguim la pista no hi ha pèrdua.. Ja m'hauria apuntat amb ells a pujar amb bici!!!
Els acompanyem, ja que van pujant al mateix ritme que nosaltres, fins a trobar el camí senyalitzat que havíem deixat moments abans enrere, que ens va portar fins a dalt el Puigsacalm.

Les imatges des dels prats que hi ha abans d'arribar a dalt el cim, amb el dia tant clar que feia, ja s'observaven tots els Pirineus al fons ven nevats i també es podia observar la meravella del Pedraforca.

Un cop al cim del Puigsacalm, vam gaudir de les imatges ja que el dia ho permetia, quatre fotos i rapostar energies amb una taronja.., vam descansar un moment, ja que de seguida van arribar els bikers i entre una foto aquí i una foto allà, pràcticament ens van fer fora,,, jeje i vam decidir anar descendint, pel camí senyalitzat i molt atents a no perdre'ns!... jeje.

Durant la baixada si que ens vam creuar a molta gent, allò semblava les rambles,,, dèu, dèu, bon dia, bon dia, holaaa, holaaa,, jejeje. bufff.

Quan vam arribar a baix al cotxe, vam quedar paralitzats de la gran quantitat de cotxes estacionats al marge de la carretera, la veritat que feia un gran dia per anar a caminar per la muntanya... Per repetir!!.

Brígida ha dit...

Gràcies rei per aquest bonic matí!!!
Encara que per tu sigui poc, per a mi un xic feliç, actualment és molt.